Utveckla din löpning med Personlig Träning

Just nu bjuder vi på 3 extra dagar om Du Gillar och Delar RUNPLAN.SE på Facebook
Kan såklart kombineras med andra eventuella erbjudanden :)
Genom hela träningssäsongen följer vi tillsammans både Din formkurva och träningsnivå, vilket ger oss en utmärkt inblick i Din fysiska status

Form, förutsättningar och mål bestämmer Ditt träningsupplägg

  •  Vi skapar Ditt personliga träningsupplägg
  •  Varje träningspass Du gör utvärderas
  •  Efter vart tredje pass justerar vi upplägget

  • Bli Medlem

Kom i form med Runplan

Tusentals löpare har redan valt Runplan. Vare sig Du vill utveckla löpningen eller bara komma igång och må bättre har Vi ett upplägg som passar. Runplan är skapad för Dig.

Medlemmar
Kilometer
Övningar

Träna med världens bästa löpare. Inspireras av ditt eget skräddarsydda träningsprogram

Bli Medlem

Löpningen i våra träningspass

Beroende av Dina förutsättningar, Ditt mål och Din form ser övningarna olika ut. Vissa moment kanske inte är med i just ditt träningsprogram - inte till en början i alla fall. Nybörjare på en viss nivå kör till exempel färre långpass. Vid en viss typ av skada undviker vi snabba intervaller, vid en annan lägger vi in mer backträning för att bygga muskler. Och för den som främst vill gå ner i vikt lägger vi fokus på distanspass, kanske tröskelträning och några riktiga fettbrännande långpass - allt efter Din form och fysik.


Vår uppgift är att ge Dig rätt träning för att nå målet på snabbast tid


Uppvärming - Styrka - Stretching

Inte heller uppvärming, styrketräning och stretching sker av slump (så klart). Alla övningar Du får bygger på just Din fysik, skadehistorik, eventuella skadekänningar i dagsläget, ålder med mera. Och vartefter Du utvecklas förändras träningsupplägg och övningar.

Uppvärmning

Varje löprunda startar med en uppvärmningsövning för att förbygga sträckningar, ömmande benhinnor och annat som kan drabba en löpare.

Styrka

Styrketräning utförs med Din egen kropp som vikt. Vi använder inga redskap och vikter. Varje övning är utvald beroende av vad Du behöver förstärka och rehabilitera.

Stretching

Efter löprundan kör du några viktiga stretchövningar. Sträck ut löpmuskler och senor, som annars förkortas och kan ge löparknä och andra otrevliga åkommor.

Kommentarer från våra Medlemmar

Bli Medlem och Logga in med

Facebook

Med Facebook kan Du enkelt Bli Medlem och sen även Logga In genom att klicka på Facebook-knappen ovanför.
Utan Facebook, fyll i fälten nedan.

Bli Medlem

Vi skickar ett mejl där Du bekräftar epostadressen
 

Logga in

 

FAQ - svar på vanliga frågor

Träningen är till för alla, oavsett om Du aldrig sprungit tidigare, bara vill gå ner i vikt eller har år av erfarenhet av löpning eller annan idrott. Träningsprogrammen läggs upp helt efter Dina förutsättningar och Din målsättning.
Programmen är mycket enkla att följa och ger grym inspiration på gymmets löpband.

Du får tre träningspass åt gången. Efter varje träning ger Du kort respons på hur det gick. När Du utvärderat det tredje passet får Du ett nytt schema inom 4 timmar (om det inte är på natten), baserat på hur de förra gick. Så rullar det på så länge Du är medlem.

Du kan träna för 99 kronor per månad, eller omkring 3 kronor per dag. Priset beror på längden av medlemskap och summan dras automatiskt i samband med starten av kommande period. Du kan säga upp medlemskapet när som helst. Det finns tre olika prisnivåer.

  •   90 dagar: 299 kronor (99 kronor per månad)
  •   60 dagar: 229 kronor
  •   30 dagar: 149 kronor

Du betalar antingen via SMS eller bankkort. De flesta telefonoperatörer stöder vårt system (funkar även med kontantkort).
Bankkorten som gäller är VISA, MasterCard och Maestro.

Du kan säga upp medlemskapet när som helst. Det är ingen bindningstid. Du är medlem och medlemsavgiften dras automatiskt i samband med starten av kommande period, till Du själv väljer att avsluta.

Kontakta oss